Samstag, 27. Januar 2018

E schöni Geschte


Hüt han i vo der Tierklinik vo Creston die Charte übercho........es het mi sehr gfröit.



I finde es isch e liebi Geschte, wenn me mit sine Hünd für Jahre immer zum gliche Vet geit.
Är kennt üsi Sörgeli und Ängscht und het it de letschte 17 Jahr, mänge tröschtende "Hug"
(Umarmig) müesse gä.
I kenne Lüt, die wei kener Tier meh, wöu früecher oder später chunnt dä Momänt wo me die liebgwunnene Kamerade wieder muess la ga. Me muess d'Verantwortig chönne übernäh und der Schmärz ushalte, wenn es Zyt isch. I würdi nie wöue ohni si, denn wie viu Freud und Liebi liegt doch zwüsch drinne........
I der Schwiz han i nie en eigete Hund chönne ha, drum han i mir, chum in Kanada, grad es Boxermeitschi kouft. Platz hei mir ja gnue gha, Zyt und Liebi ou und s'go Loufe isch für mi hie immer es grosses Bedürfniss gsi.
So isch d'Maite zu üs cho, es 6 monatigs Boxermeitschi.



I bi so happy gsi und ha nid dra dänkt, de no grad e zwöite Hund z'ha. Aber der Züchter vo mire Maite het mir Gschicht vo der Gina verzeut.....emene andere Boxer. Sie sigi es Scheidigschind. Zersch hei sich ihri Mönsche drum gschtritte wär sie darf bhaute und am Schluss het se niemer me wöu. Der Hubert (der Züchter) het genau gwüsst uf weli Art er mi muess näh. Paar Tag später isch Gina bi üs iizoge. Si isch scho 6 jährig gsi aber gsund und für Maite e guete Gschpane.


Gina het sich guet bi üs iigläbt und mir si es guets Team gsi. Do chunnt der Urs mit däre Idee, dass er jetzt unbedingt e Bärner Sennehund wöui.....es het ke Wäg me verby gfüehrt und mir hei gli drufabe es neus Familiemitglied übercho.




Üse Hofhund het der Name Cindy übercho und so si mir nach es paar ne Wuche
z'viert über Bärg gwanderet. Schön isch es gsi........


Schön isch es gsi, aber äbe.....nüt isch für immer.
Wo mir einisch uf em Bärg underwägs si gsi, si miner zwöi Boxermeitschi emene Kojotie hingernache. De het sine buddies grüeft und es het e Kampf gä. D'Maite hei sie i d'Flucht gschlage, aber Gina isch e Kämpfer gsi und sie het nid la ga. Ganz verbisse und mit der schletschte Chraft isch sie heicho. Mir si grad mit ihre zum Vet. Denn bin i vorbereitet gsi, dass sie muess iigchläft wärde. Aber wie gseit, sie isch e Kämpfer gsi und mir hei si no für nes paar Monät gha. Gina het de plötzlich nüme chönne loufe.....es isch doch meh kaputt gsi, weder dass me gmeint het. Sie isch chly meh als 9 jährig gsi, wo mir se de hei müesse la ga.
Jetz si d'Cindy und d'Maite wieder allei gsi.
Wo d'Cindy 4 jährig isch gsi, het sie Problem mit em Chnöi übercho und me het müesse operiere. Sie het sich eifach nid wöue vo däre OP erhole und wo me de d'Cindy grönget het, wöu si gäng ghueschtet het, het sich usegsteut, dass sie Lungechräbs het. Innerhalb 3 Wuche hei mir üs vo üsere Cindy müesse verabschide. I ha lang a däm kätschet......bi richtig chrank gsi.
Der Maite hettes o nid guet do so allei und drum han i mi nach 6 Monet im Tierheim erkundigt, was so für Hünd uf enes Dehei warte. I ha scho d'Papier für nes Golden Retriver Meitschi underschribe gha, wo me mi wieder kontaktiert het und gfragt, ob i ächt nid e 3 jährige Maremma mit viu Problem wetti näh.
So isch im Dezämber 2010, der Pax zu üs cho.



Der Aafang isch taff gsi, aber mir zwöi si schnäu mou gueti Fründe worde. Mini Liebi und Geduld het ihn la vergässe, wie miis mes ihm i sim churze Läbe gmacht gha het. Vorallem s'tägliche Loufe het ihm guet da.
Underdesse isch üsi Maite 11 jährig gsi und e alti Dame. Wöu mir immer lieber meh als 1 Hund gha hei, hei mir wieder für nes Boxerli umegluegt.
Zu mim Geburi im Januar 2011, hei mir es halb verhungerets Boxermeitschi us emene ganze Rudel usegno. Sie het e gueti Chance gha züberläbe, aber äbe, me het guet müesse zu ihre luege.




Der Pax het ke Fröid gha a däm neue Zuewachs, aber irgendwie het de 4 Monät alt Wirbelwind no Puppy Bonus gha. Er het sich de aube mit emene Grummle zrügg zoge.
Nume es paar Monet druf, hei mir ou mini chlini Maite müesse la ga....sie isch 11 Jahr und 3 Monat worde......das isch e richtige Abschnitt gsi. Het doch d'Maite immer alli überläbt gha.
D'Chica het um Gunscht vom Pax buhlet und er het sie o gärn gha und akzeptiert. Es isch luschtig gsi, dene zwene so verschiedene Rasse zuezluege wenn si zäme gschpielt hei.
Es paar Monet später het de der Urs o wieder e Hund wöue.....eine nume für ihn. Är het die 2 jährigi Manu - e Border Collie Mix - us em Tierheim greicht und jetz si mir wieder z'dritt gsi!



Vor zwe Wuche hei mir wieder müesse Abschied näh......der Pax. Nach emene Unfall vor 4 Jahr, isch er handycaped gsi, er het nume no drü Bei gha. Me het gwüsst, dass das de chönnti es Problem gä. Jetz isch äbe Zyt gsi und mir hei wieder mou müesse e Entscheidig träffe.....und wieder hei mir müesse la ga.
Me chas no mängisch mache, es wird nie eifacher, es duet jedes mou weh......
Aber i bi so dankbar, dass mir jetz no die zwöi Meitschi hei, d'Chica (6)  und d'Manu (7)........
I luege jetz nid für ne andere Hund, aber la finde, das duen i mi viellicht scho!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...