Montag, 5. Februar 2018

Jetz hänkt's mir langsam aa........


Jetze chunnt die Zyt wieder won i gnue ha vom Winter.....är chönnti jetze abdanke, je ender, je besser! Won i no i der Schwyz gläbt ha, bin i regelmässig im Februar i nes Reisebüro in Nidou, go Feriekatalög reiche. Deheime han i se de uf em Stubestisch usbreitet und systematisch düregluegt, was so i Frag chönnti cho. Scho nume all die farbige Biuder vom endlos blaue Himmu, wytem Meer und exotische Blueme hei mir über die Zyt wäg ghulfe.                                Das seeländische Hudduwätter het mir bis ändi  Winter, immer e liechti Depression gä.  Het me chly usem Näbu use und a d'Sunne wöue, de isch me entweder uf Magglinge gfahre - wes glängt het - oder gäges Berneroberland. E gueti Sach isch ou e Bsuech i der Sauna gis, oder mängisch bin i is Solarium, nume dass i chli Farb übercho ha. Es het mir ömu aubes guet da.



Hie i de Kootenay's won i jetz deheime bi,  hei mir eidütig meh Sunne und tröchner aus äbe i der Schwyz. Nichts desto trotz.....i hätti jetze gnue! I würdi gärn das Bild obe, gäge das Bild unde wächsle.......



I tröime vom Strandwandere.......vo dene chline Wäue wo eim zart über die blutte Füess spüele.......vom ene Ligistuehl und emene guete Buech......vo der Wermi, wo am Schatte so gäbig uszhalten isch......vomene fiine Lüftli, wo eim der Gschmack vom Meer häre treit......s'ruusche vo de Böim. Aber vorallem chönnt i wieder einisch miner Ouge la i d'Wyti wandere.....bis zum Horizont. Das isch für mini Verhältnis wie nes Verwöhnprogramm. In Canada wo mir läbe.....si mir äbe i de Höger und niene gseht me würklich wyt. Drum, es wird langsam Zyt! Obschon i jetz scho weiss, i d'Bahamas wirden is nid mache.....aber das muess es ou nid si. Ou chliy nächer chönnti miner Ouge la i d'Wyti schweife.......





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...