Dienstag, 10. Dezember 2019

E Läbchueche


Ändi 60zger Jahr, han i i dr Bäckerei Nyfeler - Bigler z'Langethal, e Verkäuferinne Lehr gmacht. I ha nid nume i däm chline Biglerlädeli verchouft, sondern i ha ou viu i dr Bachstube dörfe häufe. Äbe ou vor Wiehnachte, wenn all die Läbchueche hei müesse mit Zuckerglasur verziehrt wärde. Geduldig han i am "Vater Bigler" ghoufe Bläch um Bläch die chline u grosse Läbchueche z'schmücke. I ha das sehr gärn gmacht und i bi mir fasch chlei vorcho, wie bim Samichlaus Deheime am Nordpol.....oder verwächsleni jetz öppis?
Item, vor zwöine Jahr han i de einisch d'Wäbsyte vo dr Bäckerei Reinhard z'Bärn aaklickt und chlei gläse was si so aues im Angebot hei. Sie täte o verschicke heisst es da. eifach Schwiz- und Europawyt.
Die dunkelbruune, schön glänzige und so kunschtvoll verziehrte Läbchueche, hei mir richtig Heiweh gä....nach derä Zyt, wo scho so lang zrügg liggt.
Und us däm Grund han i eifach Mou es E-Mail a d'Bäckerei Reihnhard gschrybe und gfragt, öb sie de nid --- usnahmswys --- doch so ne schöne Bärnerläbchueche würde nach Kanada schicke? Der Verchoufleiter het mir de grad säuber zrügg gschribe.....es fröii ihn, mir e Läbchueche z'schicke. Eh klar mache mir doch das.....
Mir hei no es paar Mal hin und här gschribe und de isch das Päckli cho.......
Überglücklich und mit grossem Gnuss han i de dä Läbchueche gässe......gäng ume es Bitzeli.....
 Das Jahr han i wieder gschribe i dBäckerei Reihnhard, öb sie ächt nid no einisch würde......
Dr glich nätt Maa, dä Thomas, het mir ganz härzlich zrügg gschribe, dass es ihn fröii vo mir zläse. Dass i wieder nach eme Läbchueche fragi, das sig es guets Zeiche und fröii ihn ou......und natürlich würde sie mir sehr gärn wieder e Bär schicke.....
Mi het die liebi Antwort und das i nid vergässe worde bi, genau so gfröit wie jetz de wunderschön Läbchueche, won i vor nes paar Tag uf dr Poscht ha übercho.
De Läbchuecheduft bringt mir alti Erinnerige zrügg und i bi dankbar, dass i mir aube einisch so nes Gschänkli cha mache......schöni Adventszyt euch allne.....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...