Samstag, 20. April 2019

Mi Seelenahrig.......


Immer im Früehlig wenn d'Natur aafat grüene, de überchumen i es Risse. Immer denn wenn der Himmel blau isch und i die erschti Wärmi gschpüre.....de muess i eifach uf und der vo.
Es brucht nid 3 Wuche Hawaii um mi wieder is Glöis zrügg zbringe. So ne 2-3 tägige Usflug i d'Rockies länge total, um mi glücklich zmache.
Wenn me das Foto vom Lake Louise aaluegt, de verschteit me doch was i meine, oder?
Im Früehlig isch es eifach sSchönschte,  e chlei usega, es Fährtli mache.....nöime härehocke und lose was da i derä Stilli abgeit. DAS isch was i als Seelenahrig bruche. 


Die hingerdüre Strässli näh, so dass me cha mit 30 km dür d'Gägend schnäggle und halte wenn immer mes brucht. I bi scho Ewigkeite ungerwägs gsi und niemer isch mir ebcho und Handyempfang het me grad o nid gha! Däm sägen i Läbesqualität.....
I wünsche euch allne, dass dir öji Seelenahrig ou chöit finde und schicke ganz härzlechi Grüess i die wunderschöni Wält use!

7 Kommentare:

  1. I ha zwar nid d Rockies vor mir, aber ir Natur bini sehr gärn, i beobachte gärn und lose der Tierwäut und wes geit o der Stiuui zue. Mir hei sone schöni Fauna und Flora, da muesch nume d Ouge uftue, umse z gseh. Mersi für diner Brichte, die liseni immer sehr gärn und äs Grüessli zrugg vor Heimat

    AntwortenLöschen
  2. Rosmarie La Mer: Ja, das klingt gut, wie du das beschreibst. Ich kann mir das richtig gut vorstellen, wie du durch die Gegend "schneggelst" (was für ein netter Ausdruck!).
    Bei mir geht das nicht so gut, denn bei uns ist überall so viel Verkehr. Du weißt schon. Europa. Eng, eng, eng... Aber ich geh dann in den Wald. Wenn ich dann mit Ella so alleine herumlaufen und die Vögel singen, und alles wird so langsam grün, und die Blümchen kommen durch, das ist einfach nur schön. Da kann ich mich richtig gut erholen.

    Ursula Thierwächter: Rosmarie ...Wald ist genau so gut!! Liebe Grüsse zu dir....und du hast Berndeutsch gelesen!!! super...

    AntwortenLöschen
  3. Karin Prof-alemão: Auch dir und all deinen Lieben wünsche ich ein schönes Osterfest !!!!Bin gerade mit den meinen "Ananas und Trauben-Eiern" fertig geworden.

    AntwortenLöschen
  4. Bluette Graf-Herrmann: So schön gschriebe

    AntwortenLöschen

  5. Edith Preisig: Genau, Ursula, i tue o so uftanke! U i suge die Stilli u dä Friede i der Natur so richtig uf wie ne Schwumm, u schöpfe e so geng wieder nöu-i Chaft. D‘Natur isch so e grossi Chraftquelle!
    Im Übrige hani geng Fröid, wenn i vo dir öppis us Kanada lise! H...Mehr anzeigen
    1
    Löschen oder verbergen
    Love
    · Antworten · 2 Tag(e)
    Ursula Thierwächter
    Ursula Thierwächter danke viu mou Edit, Edith Preisig das Jaar han i kener Eier gfärbt, aber ja in Kanada macht me das ou....aber i gloube sie düe nume einzelni Eier verstecke nid Näschtli mache......der Urs und i hei ja hie kener Chind oder Grosschind....

    Edith Preisig: Ursula Thierwächter Merci für die prompti Antwort!
    Wünsche euch ganz schöni Oschtere u o süsch aus Guete!

    AntwortenLöschen
  6. Lydia Koot: You speak right from my heart Ursi. That’s why I make many trips up to Lillooet and go out into nature. There is nothing better than that to recharge your batteries.
    Have a happy Easter and enjoy the beautiful spring weather🥰🐣🐻

    AntwortenLöschen
  7. Urs Gutzwiller: So super g'schribbe, ä soo schöön. Iich g'finde mini Ruhe bim Tauche, morn gaats wieder unders Wasser😃

    Ursula Thierwächter: so guet wenn me weiss wo me die Rueh findet wo me brucht gäu Urs

    AntwortenLöschen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...