Montag, 18. Mai 2020

Vom gsunde Mönscheverschtand...


Vor anderthalb Wuche, het dr Urs über Halsweh klagt. Am nächschte Tag isch e verstopfti Nase drzue cho und denn het er afaa Hueschte. Klar, es paar Täg vorhär isch er mit em Traktor (für Stunde!)  uf üsem Grundstück umegfahre und het d'Winterschäde uf dr Iifahrt chlei usbesseret. Sehrwahrschynlich het er chlei Zug übercho...
Fieber het dr Urs nid gha, aber dr Hueschti isch ziemlich heftig gsi. Vor Covin-19 hätti ke Mönsch dra dänkt wäge däm em Doktor aazlüte. Me hätti sorg gha, Teeli trunke und Hueschtesirup gno. Aber jetze.....jetz isch aues anders. Drby hei mir hie in Creston und Umgäbig gar kener Fäll vo Corona. Dr Urs isch niene gsi und Bsuech hei mir o keine gha. 
Trotzallem lüten i üsem Husarzt aa und frage, wie genau die Symtom vo däm Virus de sige? Er meint, wenn mes genau wöui wüsse, müessi me e Tescht mache und das würdi er em Urs empfäle. Mir hei e Thermin übercho und si de es paar Stund später die halb Stund uf Creston ine zum Spital gfahre. Dört hei mir de dusse müesse warte und aalüte, dass mir jetz vor dr Tür zur Notfall sige. De hei mir im Outo gwartet, bis nachere gfüehlte Ewigkeit e Mönsch ire aschtronaute ähnliche Verpackig zu üs use cho isch. Er het em Urs Fieber gmässe und es Stäbli i d'Nase ufegschtosse und de si mir wieder Heigfahre. Das sie jetz füf Tag und es het no niemer vom Labor zrügg aaglütet. So näme mir aa, dass es so isch wie mir dänkt hei, dass es sigi. I dr Zwüschezyt geits em Urs ou wieder viu besser.
E Fründ vo üs reagiert jedes Jahr ziemlich heftig uf die erschte Polle und Böim. Für Wuche het er de gschwullni Ouge und e loufendi Nase. Bis jetz het me ne eifach uf sini Allergie aagschproche und gseit....."eehh bisch aber ou en Arme....geit ja gli verby."
Hüt, wenn öpper sich nume aasatzwys Räusperet, de überchunnt er bösi Blicke, dass er sich niene me hi  trouet. Er trout sich ömu sit Wuche nüme unger d'Lüt, drby isch er gsünder als mänge mit Mundschutz und Gummihändsche.
Es git Lüt wo dänke, wenn si Plastikhändsche anne heige zum go Iichoufe, de sige si gschützter. Ja viellicht stimmt das ou, SIE si gschützter....aber mi gruuset das, wenn i gseh, wie si mit ihrne Gummihändsche aues aalänge. Aber da gö dAasichte schinbar schwär usenang. Dr gsund Mönscheverstand isch da, i derä Corona-Zyt überhoupt nüme gfragt.....
Die Pandemie het üs veränderet....mir si e Schritt nächer bi de Aliens....viellicht han i ou nume zviu sciente fiction Filme aagluegt....früher.....
Heit nech sorg und dänket dra....nid aues macht Sinn wo die andere säge, jede Mönsch het e Verstand, ou wenn a däm mängisch zwyflet wird.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...