Sonntag, 21. Oktober 2018

Was machsch du gärn?



I ha Bsuech gha und mir si chlei mit de Hünd gange. So ab em obsi loufe fragt mi s'Trudi:"Was machsch eigentlich hie am liebschte"? I bi e Momänt blibe stah und luege mi langjähregi Kollegin us der Schwiz läng aa. "Meinsch jetz was miner Hobbies si? Auso i ha eigentlich die gliche Hobies wie i der Schwiz. I lise gärn, due no lieber Schrybe und due gärn Fötele das machen i scho lang." Ja aber du hesch doch aubes o no glismet?" Het sich s'Trudi richtig erinneret. "Stimmt, aber das chan i nümme, wäge mim Rheuma i de Dumeglänk." Oh du Armi, du hesch doch aubes so schöni Sache gmacht.....überall hesch dini Lismete derby gha."
"Ja das geit jetz haut nüme so guet,  derfür han i glehrt Wulle Spinne und agfange Male han i ou"....
I gloube s'Trudi het mir gar nid richtig zueglost, es het immer no dranume gschtudiert, wie ächt das isch, wenn me plötzlich nüme cha mache was me einisch gärn gmacht het.
I ha de wyter ufzeut...."weisch" han i gseit, "i ha so viel gwunne hie, won i gärn mache, dass i gar ke Zyt meh hätti zum Lisme. Die viele Blueme won i ums Huus ume ha und mis chline Grüenhuus, das han i haut i der Schwiz ou nid gha......miner Tier.....
"Ja und go Velofahre? Geisch o nüme go Velofahre?" "Nei i fahre hie nid Velo, es het mir uf em Highway zviel Verchehr."Derfür gan i jede Tag mit mine Hundemeitschi uf em Bärg ga Loufe, das han i i der Schwiz so haut o nid gha."
Me chas chehre und dräie wie me wott, alles git es äbe nid. Aber es muess doch eifach unger em Strich für eim passe. 
Später han i mir die Frag, was ich hie gärn mache, no einisch chlei düre Chopf la ga und mir isch ufgfalle, dass i eigentlich fasch alles gärn mache. 
Im Momänt bin i am Holz Bige für nächscht Winter.....ja ich mache das gärn. Es isch en Arbeit wo mi freut, wo Sinn macht und mir Glägeheit zum Nachdänke git.
Die meischte Arbeite machen i ja für üs und warum söu i se de nid gärn mache?


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...