Freitag, 22. Dezember 2017

Stärneföifi.....ke Internet!!


           das isch myni Gans, d'Martha.........sie chunnt nid i d'Pfanne, ne nei, ou wenns e so usgseht! :-)
                                    sie het nume über d'Nacht an es wärmers Plätzli müesse ga :-)

Also jetz stinkts mir de scho langsam, mir hei scho wieder ke Internet! Nei nid dass is täti gross vermisse, meh het ja so viel angersch ztüe als a däm längwylige PC z'hocke. So, oder ähnlich redt me sich doch drus......me möchti nid wahr ha, dass me abhängig isch vo dere mediale Wält. Aber äbe, jetz sis scho wieder fasch 2 Tag........und äbe, i muess zuegäh, i vermisses haut doch. Das Internet isch myni Verbindig zur Ussewält und die isch mir haut doch enorm wichtig. I lose Musigwälle, Nachrichte, luege Schweiz aktuell und Bauer ledig sucht!!!!!
Mir hei ja ersch vor nes paar Jahr e high speed Internetverbindig übercho. Vorhär isch aues übers Telefon (s'Normale!) gange. D'Verbindig isch aube so langsam gsi, dass me gwüssni Websyte gar nid het chönne ufdue und vo Radio lose oder e Dok Sändig aaluege isch me wyt ewäg gsi. Das isch jetz nümme so, jetz si mir o derby! Aber äbe, üse Tower vo der Gmeind Yahk, wo mir dranne sy, wird mit Solarenergie betrybe und irgendwie hei die Batterie afa streike. I dr letschti hei mir nume no es paar Stund Internet gha und zletscht nume no wenn d'Sunne gschyne het und vor nes paar Tag, het es de der Geischt ganz ufgä.
Zersch hei mir das mit emene gwüsse Humor gno, aber irgendeinisch han i müesse säge: Mir stinkts!! 
I bi sicher, der Urs und i si nid die einzige gsi wo du greklamiert hei, denn hüt het me schynbar die Batterie ersetzt oder mit em Generator chly ufglade. Holz aalänge, aber sit es paar ne Stund hei mir wieder Internet und i bi wieder mit der Wält verbunde.....Technik sei Danke :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...